

Informatie over het lidmaatschap van Watersportvereniging Volendam
Aan het lidmaatschap zijn kosten verbonden, nl. een jaarlijkse contributie en inschrijfgeld (eenmalig).
De tarieven staan op de tarieven pagina.
Inschrijving voor onze vereniging geschiedt middels een inschrijfformulier.
U kunt deze hier downloaden. Verdere instructies staan op het formulier zelf.
Na ontvangst van het -door u volledige ingevulde- inschrijfformulier, beslist het bestuur over uw aanvraag.
Na goedkeuring door het bestuur en de ontvangst van uw betaling wordt u aangenomen als lid.
U ontvangt dan ook onze verenigingsvlag. Daarna kunt u dan een lidmaatschap/toegang aanvragen tot onze website.
Het opzeggen van het lidmaatschap van de vereniging dient bij voorkeur schriftelijk en tijdig vóór het eind van het verenigingsjaar te gebeuren. Dat wil zeggen vóór 1 december van enig jaar.
Opzeggen kan door het zenden van een e-mail aan secretaris@wsvvolendam.nl
Indien u een andere boot aanschaft of als u gaat verhuizen, dan dient u dit ook door te geven via secretaris@wsvvolendam.nl of via https://wsvvolendam.nl/vereniging/mutatieformulier/